Procurement Assistant (M/F)
Référence9y6zf1ro5t
LocalisationLuxembourg
Domaine d'activitéSecrétariat et fonctions administratives
Type de contratIntérim (6 mois)
Description de l'entreprise
Sofitex Talent Recruitment
Fort d'une expérience de plus de 30 ans dans les Ressources Humaines, Sofitex est un réseau international de Travail Temporaire et de Placement en CDI. Sofitex fonde sa dynamique et son succès sur le professionnalisme de ses équipes, sa forte réactivité et sa proximité.
Description de l'offre
For one of our clients, a European Institution located in Luxembourg Kirchberg, Sofitex Talent is currently looking for a
Procurement Assistant (M/F)
he Procurement Assistant will perform Procurement and purchasing activities within a pre-set complex administrative framework thereby helping to ensure that the bank obtains value for money and acts in compliance with the bank procurement and purchasing rules.
Key Accountabilities:
Under the general guidance of the bank staff member(s), mainly Procurement Officer(s), the Temp will (non-exhaustive listing):
Manage the registration of vendors via the Supplier Portal.
Manage suppliers in Peoplesoft.
Manage and handle the signature of all types of contractual documents where the Head of Division’s co-signature is required, either in wet-ink or by electronic means such as qualified electronic signatures.
Any other support tasks to Division’s staff (including Purchasing) as needed.
For support with handling paper documents, a daily on-site presence in the office during the core working hours is required.
Profil recherché
• Certified secondary level education, complemented with a 2-year certification in a relevant field (e.g. secretarial studies, business administration)
• At least 3 years’ professional experience in an administrative support role
• Highly proficient in English and at least a good command of French or German. Knowledge of additional EU languages would be a distinct advantage
• Good knowledge and understanding of the Bank ’s activities, organisational structure, processes and procedures
• Good knowledge of the Bank ’s standard office tools (Word, Excel, PowerPoint, Intranet
This is an opportunity for an initial 2-month contract, with several extensions afterwards.
Salary: 3500-4250€ gross/month, depending on experience
Postuler à cette offre
¹ Les informations collectées par SOFITEX via ce formulaire font l’objet d’un traitement informatisé ayant pour finalité la gestion des fichiers de candidatures et du recrutement. Les informations marquées d’un astérisque sont obligatoires – leur non renseignement entraîne l’impossibilité de traiter la demande. Ces informations sont à destination exclusive des services de SOFITEX, de ses clients et éventuels sous-traitants agissant dans le cadre de la prestation. Les données seront conservées pendant les durées nécessaires aux finalités pour lesquelles elles seront traitées, précisées dans notre Politique de protection des données.
Conformément au Règlement (UE) 2016/679 relatif à la protection des données à caractère personnel, vous disposez d’un droit d’accès, de rectification, de suppression et d’opposition pour motifs légitimes, en adressant votre courriel avec pièce d’identité à rgpd@sofitex.lu.